Как работи застраховка при Анулиране на билет за събитие?

Как работи застраховка при Анулиране на билет за събитие? FAQ
Често задавани въпроси


Какво представлява застраховката за билет?
Тази застраховка ще Ви възстанови цената на закупените билети, ако сте възпрепятствани да присъствате на събитие, поради настъпило застрахователно събитие, например при заболяване, инцидент и др. Подробности можете да намерите в Общи условия на застраховката. Застраховка може да се сключи само при поръчката на билетите. За съжаление не може да се добави на по-късен етап. Застраховката е приложима само за жители на ЕС или на Европейското икономическо пространство. 

Как да сключа застраховката?
По време на процеса на поръчка можете да сключите застраховка, като щракнете върху "Застраховка на билет" в потребителската Ви кошница. Цената на застраховката и общата сума ще видите в потребителската си кошница.

Какво да направя в случай на застрахователно събитие?
Ако трябва да заведа щета, моля, изпратете следната документация на посочения адрес по-долу:
- Кратко уведомление с текущите Ви банкови данни
- Оригиналните билети за възстановяване (или хартиени копия на билетите при избор на хартиен билет)
- Имейлът с потвърждение на поръчката
- Касовата бележка/Разписката доставена с билетите
- Медицинско свиделтество с данни за диагноза и лечение или друго потвърждение в съответствие с параграф 7 от Общи условия на застраховката

След проверка на документацията, стойността на билетите ще бъде преведена по посочената от Вас сметка.

АВП П&С С.А., клон България
ул. "Сребърна" 16, София 1407, България
ЕИК: 202091075; МОЛ: Доминик Гантнер
И-мейл: [email protected]

Мога ли да анулирам застраховката?
Застраховка може да бъде анулирана с връщане стойността на заплатената полица в 14 дневен срок, чрез изпращане на имейл-заявка до [email protected].

Заявката следва да съдържа вашите две име имена, телефон за връзка с Вас, а според начина на плащане:
а) При заплащане на билети с банкова карта и през портала с ДСК
- стойността на полицата се възстановява по картата, с която са платени билетите.
б) При заплащане на билети с банкова карта и през Epaybg или с наложен платеж, следва да ни изпратите:
- Актуални банкови данни (IBAN, Имена на титуляра)
- Номер на Вашата поръчка (може да я откриете в получения имейл с билетите) или кода, който ще откриете билета;
- Имейл адресът, който сте въвели при закупуване на билетите. 

При затруднения и въпроси, екипът на kupibileti.bg е на разположение да Ви окаже съдействие на тел. 088 4040 400 или [email protected]